Biznespoczta | Administracja konta     
slogan.jpgslogan2.jpgslogan3.jpg
O Firmie Dla prasy Partnerzy Biznespoczta Cennik Promocje Sponsoring Pomoc Kontakt Regulamin
Tu jesteś: Home / Pomoc / System Admin.eISP.pl / Opis systemu / Ochrona Antyspamowa


FAQ (najczęstsze pytania)
System Admin.eISP.pl
  Opis systemu
    Administrowanie Pakietami
    Administrowanie Kontami
    Administrowanie Aliasami
    Administrowanie Domenami
    Administrowanie Bazami Danych
    Ochrona Antyspamowa
    Ochrona Antywirusowa
Programy pocztowe
Zabezpieczanie hasłem

E-Newsy
Chcesz takie newsy
za friko ? Kliknij!!

POLECAMY
Gospodarka
Grupy dyskusyjne
Praca
Przetargi
Zdrowie Lekarze
Podatki
Nieruchomości
Xorte

Ochrona Antyspamowa
Dostępna dla każdego aliasa. Uruchamia się ją wybierając opcję "zabezpiecznia" w aliasie, który ma być objęty taką ochroną. Zaznaczając pole "Ochrona antyspamowa" uruchamiamy program Spam Assassin który jest filtrem pocztowym, wyszukującym spam za pomocą analizy tekstowej wiadomości pocztowych.
Używając określonych reguł, wykonuje szeroki zakres testów heurystycznych na nagłówkach pocztowych i na zawartości maili w celu wyszukania spamu.
Należy jednak pamiętać, że zaznaczając opcję antyspamową możemy zablokować pocztę, która w rozumieniu odbiorcy wcale nie musi być spamem. Dlatego też mamy do wyboru trzy poziomy filtrowania poczty:
Łagodny, Średni, Agresywny.
Im niższy poziom, tym większa szansa, że spam zostanie potraktowany jako normalna poczta. Im wyższy poziom, tym bardziej rośnie niebezpieczeństwo, że poczta, na którą czekamy zostanie potraktowana jako spam. Wszystkie wiadomości uznane za spam dostarczane są do folderu "Spam", którego zawartość można przeglądać pod adresem https://poczta.eisp.pl w programach "Bizneczpoczta" i "IMP". Są one kasowane po siedmiu dniach.
Istnieje jednak możliwość, żeby poczta uznana za spam była wysyłana normalnie na nasz komputer, a filtrowana była z poziomu programu pocztowego. Żeby taka akcja miała miejsce, w opcji "Konta docelowe dla spamu", należy wybrać: "Brak (tylko oznaczanie w nagłówkach)"
Poniżej przedstawiamy konfigurację Filtru Antyspamowego w programie pocztowym: Outlook Express.
1. Wybieramy kolejno : Narzędzia - Reguły Wiadomości - Poczta zobacz
2. Zaznaczamy "Kiedy w treści wiadomości znajdują się określone wyrazy" zobacz
3. Wybieramy "Kiedy w treści wiadomości znajdują się określone wyrazy"
4. Klilamy w link "znajduja sie okreslone wyrazy"
5. Wpisujemy : X-Spam-Flag: Yes
(uwaga ! proszę nie zapomnieć o wstawieniu spacji pomiędzy : a Yes) zobacz
6. Klikamy Dodaj
7. Klikamy OK
8. Wybieramy Akcje dla tej reguły, czyli : "Przenieś do określonego folderu" zobacz
9. Klikamy na link do folderu
10. Wybieramy folder lub tworzymy nowy. zobacz
11. Klikamy OK
12. Nazywamy Akcję ( domyślnie: Reguła poczty nr 1)
13. Wybieramy Zastosuj. Wybieramy Folder dla które dana akcja będzie aktywna.
zobacz
14. Wybieramy Zastosuj i wszystko powinno już działać.

Dodatkowym sposobem filtrowania poczty są opcje:
"Antyspam: globalna czarna lista", oraz "Antyspam: globalna biała lista".
Działają one niezależnie od systemu antyspamowego. Np. dodanie jakieś domeny do czarnej listy spowoduje, że nie powinniśmy w ogóle dostawać wiadomości wysyłanych z tego adresu. I analogicznie, dodanie domeny do białej listy spowoduje, że wszystkie maile z tego adresu powinny bez przeszkód do nas docierać.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Biznespoczta | Administracja konta     
Copyright Š 2003 eISP.pl. All rights reserved.