Biznespoczta | Administracja konta     
slogan.jpgslogan2.jpgslogan3.jpg
O Firmie Dla prasy Partnerzy Biznespoczta Cennik Promocje Sponsoring Pomoc Kontakt Regulamin
Tu jesteś: Home / Pomoc / FAQ (najczęstsze...


FAQ (najczęstsze pytania)
System Admin.eISP.pl
Programy pocztowe
Zabezpieczanie hasłem

E-Newsy
Chcesz takie newsy
za friko ? Kliknij!!

POLECAMY
Gospodarka
Grupy dyskusyjne
Praca
Przetargi
Zdrowie Lekarze
Podatki
Nieruchomości
Xorte

- Nie działa mi poczta w eisp.pl. Mogę pobierać pocztę, natomiast
nie wysyła mi listów. Co to jest?
To kwestia konfiguracji. Wysyłanie listów wymaga zalogowania (uwierzytelnienia) przed wysłaniem.
W ustawieniach konta, w parametrach serwera proszę zaznaczyć "Moj serwer wymaga uwierzytelnienia" (opcjii "Logowanie przy użyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasła" proszę nie zaznaczać). Parametry uwierzytelnienia (konto i hasło) dokładnie takie same jak przy konfiguracji konta.

- W jaki sposob można z Państwem współpracować?
Aby zostać dealerem należy podpisać z nami umowę współpracy. Dealer otrzymuje dostęp do własnego panela administracyjnego, przy pomocy którego może świadczyć samodzielnie usługi hostingowe. Jedynym warunkiem jest prowadzenie działalności gospodarczej i dostęp do przeglądarki www.

- Czy fakturujecie Wy czy dealer, jaka jest możliwość bezpośredniego
zakładania konta przez klienta bez udziału dealera?
Fakturujemy dealera tylko za wykupione pakiety, zaś podstawą ich wysokości i wielkości rabatów są nasze ceny sugerowane. Nie ingerujemy w umowy zawierane między partnerem a klientem. Partner może dać klientowi dostęp do samodzielnego tworzenia kont pocztowych i aliasów.

- Czy na stronach są Wasze bannery czy dealera? Jak wygląda sprawa
subdomen i dodatkowych domen na serwerze?
Nie umieszczamy żadnych bannerów na stronach partnerów i ich klientów. (Chyba, że ktoś o to poprosi :) Nie pobieramy żadnych opłat za wykorzystanie naszych domen eisp.pl oraz now.pl do tworzenia subdomen. Tworząc pakiet lub katalog z tymi domenami, otrzymuje się natychmiastowy dostęp do wszystkich usług dostępnych w naszej ofercie. Klient zaś może w tym czasie zgłosić do rejestracji swoją domenę, a po jej zarejestrowaniu, dodać do swojego pakietu lub katalogu. Spowoduje to również zmianę nazw aliasów. Dokonuje się tego w następujący sposób: Z menu wybieramy opcję "WWW", a po jej rozwinięciu "Przeglądaj", w pakiecie, w którym chcemy dokonać zmiany. Wyświetli nam się "Lista WWW żądanego pakietu". Klikamy "Adres WWW", który chcemy zmienić, wracamy do menu, i wybieramy opcję "Edytuj". W pole "Adres WWW" wpisujemy nazwę nowej domeny i klikamy "Zapisz".

- Czy w jednym pakiecie można "trzymać" kilka domen?
Tak, jest to możliwe. Dodatkowo domenom tym można przyporządkować własny katalog. Ich ilość, teoretycznie jest nieograniczona. Z tym, że dotyczy to subdomen stworzonych przy pomocy domen eisp.pl i now.pl. W przypadku innych domen ich ilość jest uzleżniona od wielkości pakietu: INTRO - 12 domen, START - 25 domen, PLUS - 50 domen, PRO - 100 domen, MASTER - 250 domen.

- Czy macie w swojej ofercie sklepy internetowe, a jeżeli tak, to
ile one kosztują?
W każdym pakiecie można stworzyć w pełni funkcjonalny sklep internetowy i nie pociąga to za sobą żadnych dodatkowych kosztów.
Przykład takiego sklepu można zobaczyć na stronach www.columbus.com.pl/.
Sklep można przetestować odwiedzając stronę www.demo.eisp.pl .

- Czy istnieje możliwość zmiany opcji pakietu?
Taka możliwość istnieje, można dokonać jej niemal natychmiast, i dotyczy zarówno zmiany opcji z mniejszej na większą jak i odwrotnie.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Biznespoczta | Administracja konta     
Copyright Š 2003 eISP.pl. All rights reserved.